onsdag 11 april 2012

Slutklämmen

Det blev en kvällstur med hundarna upp till Knöppelberget,gjorde upp en eld ,grillade ett par korvar och bara njöt av vårkvällen. Så härligt när det är ljust så länge, kom hem närmare halv nio och då var det fortfarande riktigt ljust.
Trots att det regnat av och till, varit plusgrader ett par dygn nu så var det inga problem att gå efter skoterleden, men nu känns det som det snart är färdig gått. Tyvärr..jag kommer sakna mina härliga promenader , mest då turen upp till Knöppel. Det är en och en halv timmes promenad upp och tillbaka ,brukar ta en ganska lång fikapaus så det blir ett bra tag vi är ute. Bra motion för hundarna(och inte minst för mig) , de är belåtna efter våra Knöppel turer :).

Min käre storebror med barn har varit och hälsat på, de stannade riktigt länge, jättekul!
En fin dag har jag haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar