onsdag 11 april 2012

PM

Fastän påsken varit fin så känns det ändå skönt med vardag igen. .
Jag har nu jobbat två hela nätter och det har gått riktigt bra. Eller det kanske är så att jag tycker det är så roligt att få vara på jobbet igen , träffa mina arbetskamrater och gamlen så jag tilllåter mig inte att känna annat .. Men så länge jag går och är igång så känns det bra , men när jag stannar av..och sitta försöker jag fortfarande i mesta möjliga mån undvika..Men jag har sån tur att jag har tabletter som hjälper mot värsta ishias smärtan. Så det funkar! :):)

PM.et för lapphundsutst. kom igår. Och vilken ras tror ni har flest anmälda hundar?? Såklart finsk lapphund och tikar. Jag tror det blir svårt i konkurrensen ,men så nöjd jag skulle vara med ett första pris, eller exellent som det nu heter.Men kul och spännande blir det och hur det än går så får jag då visa en hund som är i fin fin päls , ingen fällning på G här inte :) Det jag hört är att cremefärgade inte riktigt går hem hos domarna och det känns ju lite tråkigt, om det nu stämmer..Det blir intressant att se vad domaren tycker om Kanaya, hur hennes fördelar bedöms mot hennes nackdelar. För perfekt är hon inte..men vem är det :):) Men världens goaste finaste Kanaya är hon!
Dags att försöka sova nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar