söndag 13 maj 2012

Fröken omständig!

Bilen blev städad , så nu är den som ny lilla pärlan:). Mamma har hjälpt mig slinga håret ,Liva är nybadad och ligger och sover med "utställningstäcket".( Enda gångerna hon bär täcke). Har packat och förberett det jag ska ha med mig, t.o.m hackat ost och korv. Det ska vara extra gott när det är utställning. Allt är under kontroll förutom vad jag ska ha på mig...Har provat och velat hit och dit, fastän jag vet att det ingen betydelse har vad jag väljer så kan jag inte bestämma mig.Helt sjukt vad omständig jag är!! Det som ställer till det mest är att jag tänkte att jag för en gångs skull inte skulle ha   mörka byxor på mig, men få se hur det blir..Sen är det ingen värme än..men man vill ju ändå vara lite vårklädd, fast inte för sommrigt heller..o.s.v ,o.s.v .Ni hör hur jag är! Och i slutändan hänger det ändå inte på kläderna....Men för mig är det ändå viktigt att känna sig bekväm i det jag har på mig, kanske jag oxå blir lite mindre nervös :):)

Nu måste jag komma mig i säng, klockan är snart halv två och jag ska ju upp tidigt!

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar