torsdag 21 juni 2012

Ikea igen..

Idag har jag varit på IKEA..igen..Är ju ganska mättad av det stället just nu, men Lars var tvungen dit och jag följde med som sällskap. Jag var in på Djurmagasinet där i Haparanda och till min glädje så hade dom sådana här böcker med plastfickor som är gjord för bl.a hundarnas stamtavla m.m. Vad jag sökt sådana böcker!! Frågat på många olika ställen. På Sjulnäs utst. sålde dom lite olika kennnel klubbssaker, men inte sådana böcker  ,var visst helt slut sa dom. Men då jag inte ens letade  fanns det  :) Jag var just på väg ut så det var bara tur att jag såg böckerna ligga där på ett bord :) Och billiga var dom! Och duger så bra gör dom oxå :)
Så ikväll har jag fixat och pysslat med dessa, Mayas har jag kvar att göra. För vovvarna fick var sin.

Ikväll tog jag med mig Liva & Kanaya på prommis runt elljuspåret och sen till Norrvallen , herrarna hade match. Det blev förlust :( , ,synd nog så har dom inte marginalerna på sin sida...just nu.

Nu är det sängdags, och nu hoppas jag verkligen på att få vakna till...

Sol i morgon!

1 kommentar: