söndag 17 juni 2012

Regn idag

Inte blev det att se fotboll igår kväll..jag sov fotboll istället och inte blev det motion för hundarna utan det blev sängen istället :). Sen har jag sovit hela natten, hörde inte ens när Lars och Jenny steg upp i morse. Sov till elva!  Men nu känner jag mig pigg :)

Jenny är på väg ner till Sundsvall hon har match med Piteås talang lag f-17. Kommer hem sent i natt gör hon, dom åker buss och det känns bra, flickorna kan vila bättre men framförallt så känns det ju alltid säkrare att färdas i buss.

Vad ska man göra idag då, i regnet??  Sambon vill attt jag följer till Luleå...och ser ...fotboll :):). Så det blir att ta på sig regnkläderna och haka på. Men middag på macdonalds ska han då få bjuda mig på :)
Tror systrarna K ska få följa med, socialträning är alltd bra. Fast inte för att just dom behöver den träningen ,men dom tycker om att få vara med. Och jag vill gärna ha dom med :)
Önskar er en fin söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar