tisdag 26 juni 2012

Joggat :)

Idag har jag bara känt mig slö och varit slö! Det enda jag gjort är att lägga ut ett spår till Kanaya som vi snart ska iväg och gå. Hade det inte varit för att  klöven och blodet varit tinat från igår kväll så hade det heller inte blivit av. Jag längtar så till vi kan gå vårt första öppenklassprov, och då måste vi träna, är ett tag bort än känns det som..:).

Igår kväll när jag och Liva var nere på spåret gjorde jag något som jag längtat efter så länge  ... längtat mycket för att jag inte kunnat.  Efter att gått 2.5 kilometers slingan så provade jag jogga 700 meters slingan ..och det kändes ganska bra :):) Tänk  att en lätt joggingrunda på 700 meter skulle komma att ge mig sådan lyckokänsla och glädje!
Blir nog en promenad och en liten joggingtur ikväll med :) Men nu ska Kanaya få gå spåret först och sen får jag ju inte glömma att jag ska iväg och jobba inatt.. Men det känns då bara kul , som vanligt .

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar