tisdag 3 juli 2012

Festen är över

Summergames helgen är nu över och iår är första året på många år som jag inte haft egna barn som deltagit, men trots det så har det ändå blivit att se en hel del fotboll :). Och som alltid när denna fotbollsfest är över så känns det lite trist. Men det är ju tur att den återkommer varje sommar :)

Nu ser jag fram emot kommande utställningar, på söndag så ska jag och Liva iväg på SSRK utst. i Boden och helgen därpå blir det dagarna två för Kanaya. Jag riktigt längtar att få ställa ut Kanaya igen, men jag vet ju hur det är inom utst. världen...så jag försöker hålla ner förväntningarna. Men det är svårt då jag bara tycker hon är såå fin!!
Fast ikväll var hon inte värd mycket!! Det blev nämligen helbad efter kvällens promenad för hon stack iväg och rullade sig i något mindre trevligt, vet inte riktigt vad , men hela hunden var brunsvart när hon kom tillbaka och luktade fan!! Varför, varför ska dom rulla sig i och gärna oxå äta allt möjligt snuskigt!??

Jag jobbade natten som var och har sovit till halv två idag så jag känner mig nog så pigg än för att kunna sova, men ska nog ändå lägga mig mig ett korsord, det brukar vara ett bra sätt att bli trött. Använda hjärnan lite :)
Morgondagen då..Ja,förutom att klippa Liva i morgon så tror jag att jag ska ta och göra nåt som jag funderat på länge..innan det är för sent..för då blir det sorg för mig. Nä, det blir att göra det!!
Och bättre väder ska det visst bli kommande dagarna :). Och jag kan lova er att på söndag då kommer  sommarens varmaste dag ,bara för att det är utställning för Liva , och värme..det är det minsta Liva behöver när hon ska ställas ut! Så på söndag då tar jag mer än  gärna på mig en extra jacka :).

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar