söndag 8 juli 2012

Pärlan

Då jag glömde sätta i batteriet i kameran så blev det inga bilder från utställningen, men Jenny tog lite bilder på oss när vi kom hem .,
Idag fick hon Very Good...Då jag aldrig tyckt Liva varit så snygg som hon är nu och dessutom visade hon sig riktigt bra idag, trots värmen , så måste jag få säga att det här var ingen rolig dag alls... inte på nåt sätt... Nä, idag känns det bara som att det var jag som höll i kopplet som drog ner omdömet....
Kritiken då..Det enda som egentligen var bra var hennes hals och hennes temperament. Stod oxå nåt jag inte riktigt förstod vad  som menades med- om det var bra eller dåligt...

Jag är glad jag hunnit anmäla Liva till en till utställning i augusti ,annars hade detta ,som det känns nu,kunnat bli vår sista utställning tillsammans,  men nu åker vi iväg till Överkalix och bara ska ha kul och avsluta vår "utställnings karriär"på ett roligt och positivt sätt.:)

Nu blir det att ställa ut Kanaya ,vi har ju bara varit på tre riktiga utställningar så vi har osprungit många gånger i ringen innan jag vet var hon står i konkurrensen. Och bäst av allt,  Kanaya ser ut att tycka att det här med utställning  bara blir roligare och roligare för varje gång :) .

Nu ska jag lägga mig ,koppla bort tankarna med korsord
och förhoppningsvis få sova inatt.

Kram till er

2 kommentarer: