torsdag 26 juli 2012

Hyndan

Det blev en promenad ut till Hyndan där min arbetskamrat Agnetha bor. Roligt att hon var hemma :). Kanaya fick träffa Elsa och som alltid med Kanaya så är hundmöten inga problem och Elsa är lika snäll som hon är söt! Det var kul att träffas och surra över en kopp kaffe med go fika. Det är  fint där ute på Hyndan , ja dom bor så jättefint, Agnetha och hennes man.

Jag for även på yoga ikväll, och det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Långpromenaden idag var tydligen inte bara bra för själen utan även för kroppen :)
Även Liva har fått motion , ikväll blev det en ordentlig cykeltur med henne. Pigg och alert var hon , travade på riktigt fort och riktigt länge!

Är det inte alltför varmt i morgon så är jag sugen på ta med mig Liva på en tur....men är det varmt så blir det simning för henne istället.

Få se vad morgondagen bjuder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar