tisdag 17 juli 2012

Härlig dag

Min goda vän och hennes familj från Uppsala är hem till Piteå den här veckan, och tänk att det stämde in så bra att även jag har semester nu :). Idag har vi spenderat dagen tillsammans vid Bruket ,en jättemysig badplats c.a milen härifrån. Lite konstigt bara att jag och Lars fick fara utan barn...men det är väl så här att ha tonårsbarn.Och när jag tänker efter så inte följde jag alltid med mamma när jag var 14, 16 år. Nä, då var jag på mitt håll och det var kompisar som gällde. Men det är svårt att vänja sig ialla fall...
Ikväll har jag fått fortsätta "rå om"Ulrika, hon följde med oss till Alvik och såg fotboll. Nu är då Jennys uppehåll över och det är fotboll varje dag, träningar och träningsmatcher. Det har varit skönt med lite paus från all fotboll, men nu vill jag att alla ska starta om igen :)

Det ska visst bli fint väder imorgon, så då blir det att åka iväg till någon strand igen.
Bara passa på..sommaren är snart över.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar