lördag 14 juli 2012

Very Good

Man kan vara nöjd med Very Good och riktigt, riktigt missnöjd..Och idag är jag nöjd! Tyvärr så ville inte Kanaya alls vara med idag, väldigt ängslig var hon och ville helst bara ut ur ringen. Ingen vacker syn , men det må då vara..Jag tyckte bara så synd om Kanaya . Och varför var hon då så där ängslig?? Inte lätt att veta , men hon ska ju löpa i dagarna  så kanske det är det. Eller så tyckte hon bara det var otrevligt idag, kanske hon kände mycket dåliga vibbar.  För det kan väl inte vara så att hon behöver ha Liva med sig....som sällskap och trygghet.. Vem vet. :)

Men det har varit en trevlig förmiddag, trevliga människor och fina hundar . Så nu laddar jag om för imorgon, ny utställning och ny domare men samma trevliga människor. Oxå hoppas jag Kanaya har en bättre dag :) jag har då redan klart för mig vad jag ska göra för att ,förhoppningsvis ,få henne att känna sig tryggare och ha roligt igen..

Kanske det kommer någon bild senare från dagen, ska se om det blev nåt som går att visa :).Som sagt så var det bedrövligt med Kanaya  idag.


Fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar