söndag 3 juni 2012

Spelet, det värmde :)

Det var inga problem att vara ute i regnet ett par timmar..spelet värmde, resultatet värmde och sen att dottern gjorde en kanonmatch gjorde ju inte det hela sämre :)

Såg finalen ikväll av Mästarnas mästare, vilket fantastiskt program och vilka fantastiskt fina idrottsmän/kvinnor vi har i Sverige! Både som mäniskor och utövare i sin idrott. Såg till min glädje att det är klart att det kommer att spelas in ännu ett Mästarnas mästare :) Hoppas det även snart kommer en ny omgång Superstars, det är oxå ett underhållningsprogram  som jag tycker mycket om.

Ikväll tog jag Liva med mig på en långpromenad i regnet, hade väl inte så stor lust till det, men då gå är det bästa mot denna jäkla ishiasvärk så hade jag inget val. Men efter promenaden, lite yoga på köksgolvet och en varm dusch så mår jag ganska så bra. Och trött är jag så nu är det bara krypa ner under täcket.

Och en regnfri dag i morgon vill jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar