onsdag 29 april 2015

Sista dagarna

Lite bloggande nu ett tag . Men här är lite bilder på vad jag pysslat med. Och titta noga, bilder utan en hund på!☺.
Fast såklart har tid ägnats åt mina vovvar oxå.
Jag har varit hos frissan , tyvärr var jag tvungen klippa bort mycket hår, otroligt nött och slitet som det var.Mamma hjälpte mig sen med göra slingor. Oxå tog jag en selfie och gjorde sen med bilden det som kändisarna gör.......ha ha  herregud så slät och rynkfri jag blev :):). Ja riktigt sådär ser jag ju inte ut!! :):).
Förkylningen är lite bättre så då besökte jag gymmet, 3 kilometer på löpbandet, 10 minuter roddmaskin och lite andra övningar blev det. Kändes väldigt lätt att träna denna dagen .
Lars har satt på solskyddsrutorna som jag köpt till min bil.. Hoppas det nu tar bort lite värme 
 som det sägs det ska göra. Snygg blev då min lilla bil...om den nu kan vara det :)

Middag lagas det ju dagligen. Igår blev det två varianter av hemgjord pizza. Vitkålssallad till. Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar