torsdag 30 april 2015

Valborgs


Efter två jobbarnätter är jag nu ledig inatt för att sen jobba helgen, Lite knasigt schema blev det men jag har då lagt det själv. Jag tog med mig Liva och Kanaya på en härlig skogspromenad i eftermiddag. Vi gick till skjutbanan vid Riks13. Torrt och fint håller det på vara nu och idag var det klarblå himmel  så vad gör det då att det blåser lite. 
Årets första grillmiddag åt vi idag, det var gott men jag vet inte det här med grillat..känns som jag fortfarande är lite less efter förra sommaren  :)
Ikväll besökte vi Ottergårdens majbrasa och fick se och surra lite med bybor. Hundarna var med såklart och andra hade oxå med sina fyrbenta vänner. Och många barn ville komma fram och känna och klappa på dom . Det var nyttigt för mina vovvar att få vara bland lite folk och på allmän plats. Men dom är trötta nu , utslagna utflakade här på golvet är dom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar