söndag 3 maj 2015

Helgen

Jobbarhelgen är över för denna gång. Jobbat med fina Astrid och vi har haft bra nätter, men oj vad man går många många steg..
Lite bilder från helgen. Soff mys med mina fina .

Fredag så hade jag och ett Liva ett par timmar tillsammans i skogen. Först tränade vi. Och denna dag så la jag all fokus på stoppsignal och tecken. Första stunden gick det inte så bra..kan åter igen konstatera att Liva är en självständig tik som tycker hon kan lösa uppgiften själv, och det gör hon  egentligen, men det blir på fel sätt :) Men jag tycker ändå efter en stund att jag fick henne att lyssna lite på mig eller på pipan rättare sagt .Men det här är svårt , men som sagt bara nöta på :)
Efter vi tränat gick vi en fin kravlös promenad .


Ikväll gick jag och tjejerna en koppel promenad runt byn. Första halvtimmen så är det dom som går med mig. :) Ska säga det är tempo.Men sen så blir det mer harmoniskt och avslappnande så då kan man ju bara gå hur länge som helst.  Dryga timmen blev det ikväll. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar