torsdag 21 maj 2015

Äntligen

Så äntligen har jag semester! Efter dessa fyra nätter så känns det inte dumt,..Har varit sådana här nätter då man riktigt känt att oj om man ändå hade haft en timmes rast. Men det har ändå gått bra , det tack vare att vi är en bra arbetsgrupp som verkligen hjälps åt. Och så får
man ju  inte glömma att vi även har lite lugnare nätter ,

Men nu semester :) Och tidigt i morgon bitti så börjar jag och Liva bege oss ner till Uppsala. Så jag längtar och jag gruvar mig inte ett dugg att köra ner. Nä det ska bara bli kul. Och jag har ju fint sällskap med mig :)
Jag har packat klart, det är ju så enkelt när man bilar. Det är bara packa med sig ,inga funderingar på att det inte ska rymmas eller ta för mycket plats. Och det viktigaste är ju att jag har med mig Liva , telefon , börsen. Och Livas registrerings bevis med vaccinations kortet ;)Annars får jag ju inte ställa ut henne nästa helg.
Nu en dusch sedan i säng. Sov inte länge idag så det blir nog inga problem att somna , hoppas jag ...för vid fem ska vi vara iväg.
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar