lördag 23 maj 2015

Uppsala

Då jag vaknade alldeles för tidigt var jag iväg redan halvfyra igårmorse. Resan ner tog ganska länge , kvart över fyra var jag framme hos Ulrika.  Men det blev en del stopp, längre sådana.
I Umeå var första längsta stoppet , då sov jag en halvtimme men efter det var jag pigg. I Skuleberg där åt Liva sin frukost. Hudiksvall där åt jag en grillkorv :).
Tönnebro där blev det lite svalkande tassbad och titta på fina pippifåglar, som nån gärna skulle vilja apportera :).
Resan gick bra, jobbigaste var att det blåste så mycket.  Men långa stundar hade jag tur och kunde ligga bakom nån lastbil som tog mesta vinden. 
Så kul att träffa alla igen .
Och roligt att se så kul hundarna hade tillsammans.  13 timmars resa hindrade inte Liva att busa som värsta valpen. :). Charlie och Moltas är nog ganska så glad över den glada och busiga  tanten som kommit och hälsat på:)Nog så kär är dom, och lite jobbiga mellan varven :). 

Igår kväll blev det god Grillmiddag , surr och en långpromenad med vovvarna.
Så fint att vara här igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar