söndag 17 januari 2016

Go unge och bästa hundar

Var ledig några dagar förra veckan för att i fredags börja nästa jobbperiod. Så nu har jag jobbat två nätter , bara tre kvar då :) . Lite bilder från förra veckan. 

Torsdagen började inte bra . Sömnlös natt och en jävlig förmiddag . men så fick jag då sen träffa denna lilla krabat . Gladare och mer nöjd unge har jag då aldrig varit kring . Och lille William kände nog att faster behövde extra kramar denna dag , . Så go och han ville bara vara i famnen . 
Sen åkte jag direkt från Sjulsmark till Storheden . Strosade i affärer och åt på Max . Avkopplande och fin eftermiddag , sen att jag köpte gardiner på Hemtex som inte riktigt blev så bra  , det gjorde  mindre .:).  Hann förbi Ulrica på kvällen och se lite hockey och deras skötehund Boris var oxå så himla go och skulle bara vara i knäna . Kanske som det sägs ..djur och barn känner vem som riktigt har hjärtat på rätta stället . Och även våra gamla dementa .. Ja kanske det är så :). Men det går ju att vrida och vända på allting  ,så är det ju oxå har man märkt.


Fredagen var det så härligt ute och jag var ute riktigt länge och gick med mina tjejer . 


Två så fina dagar att det t.o.m kändes helt okej att gå på jobbet fredag kväll. Och det säger inte lite om mina dagar det ..
Tur man kan påverka sin fritid . 
Vackraste , underbaraste ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar