tisdag 26 januari 2016

Till slut!

https://onedrive.live.com/?cid=0f96642e184dfe2c&id=F96642E184DFE2C%214909&authkey=%21AP2B%5F4qOfx%5FR8kQ

Så lyckades jag med att få till det så mitt bildspel även går att se från mobilen. Oj vad jag har funderat , googlat och provat mig fram, om och om igen. Och till slut så , inte annat än att jag känner en viss tillfredsställelse ☺. Och detta fixade jag idag när jag steg upp, efter bara tre timmars sömn. Problemet nu är att komma ihåg hur jag gjorde ☺. Får göra ett nytt bildspel ganska snart . Har lite idéer i skallen vad jag ska göra.

I eftermiddag har jag fått hjälp av Gunilla att klippa Liva. Mamma fick som vanligt hjälpa mig grovklippa henne, ingen lätt uppgift med en tjurig Liva. Men bra blev det.
Guld värt att ha vår  uppfödare så nära, som alltid har tagit sig tid under årens lopp med  hjälp av  klippning och även som med sin erfarenhet och kunskap alltid kunnat ge
goda råd och svara på alla frågor och funderingar jag haft. Liva är min första hund så det har varit en hel del frågor och funderingar,  det kan  jag säga ☺. Både när det gällt träning ,aktiviteter,  skötsel och hennes hälsa. Slår mig ännu en gång ...så otroligt mycket jag har har lärt mig av och tillsammans med Liva under våra år tillsammans. Helt otroligt !

Kram.💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar