fredag 1 januari 2016

Lättnad

Det har varit en trevlig kväll i goda vänners sällskap.  Men jag är ändå mest glad och lättad att denna kväll är över.
Kanaya har varit lite stressig och orolig nu ett par dagar , tyvärr så måste det ju börja smällas dagarna innan nyårsafton. 
Jag fasade hur själva  tolvslaget skulle bli för mina lapphundstjejer. Men vet ni  det har gått riktigt bra! Vi var ute och rastade dom vid elva , nog smällde det lite ,  men Maya brydde sig inte alls , Kanaya blev lite stressad men inte värst. 
Strax före tolvslaget så gav jag dom var sitt ben,  vi hade tvn högt , diskmaskinen och tvättmaskinen var igång. Och vi pratade ganska högt , en kombination av detta gjorde så att dom knappt märkte att det small ute. Men största anledningen varför det gick så bra iår är att här på tallheds gatan så var det inga fyrverkerier, så ett stort TACK till våra förståndiga grannar. Nu var ju en del borta oxå .
Liva var som alltid , lugn och helt obrydd. Skönt det!

Ikväll så har jag glimrat☺. Valde att bära en del av de guldsmycken som jag fått äran att ärva och fått I gåva.  Så farmor,  farfar , tant Anna och Lennart har varit mig nära ikväll. 💗.
Nu ska jag sova. Glad att kvällen är över och att det dessutom gått så pass bra !
Kram.💗




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar