tisdag 27 december 2016

Helgen över


Jul helgen är förbi och idag är det första vardagen. Har varit en fin julhelg och så helt fantastiskt att fått vara helt ledig! Och jag har varit så jäkla värd det! :). 
Vilda vaknade  som vanligt strax före sju , ni vet den där mat klockan :) . Men jag stiger gärna upp, så tyst och stilla i huset . Och en stund för sig själv med bästa fyrbenta vännerna och en kopp kaffe :).
Vovvarna är rastad och fått mat .De ligger nu och sover ner maten och jag ska passa på att blogga lite.
Har obloggat en hel del som jag tänkt så länge . Men jag hinner liksom aldrig dit :) .

Inatt är det då dags för jobb igen , och vet ni .Jag ser fram emot det , Ser fram emot att jobba , träffa de gamla och mina kollegor. Så lyckligt lottad är jag .:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar