fredag 9 december 2016

Första promenad tillsammans idag .

Sov till klockan ett idag , fem timmar . Ett fall framåt är det ju då iaf :)  När jag fått i mig något att äta så tog jag med mig vovvarna ut på en ängs promenad . Och denna gång fick alla flickor följa med . För första gången . Det är ju lite att hålla koll på men det gick bra . :) . 
Var bara ute en halvtimme , lämplig för Vilda men tyvärr nog så lite för de andra . Och för mig :) . Men alltid något är det  och dom springer ju fram och tillbaka i snön (speciellt  Liva ) så lite motion blir det ju .  Och jag får bra motion om nätterna ..Inte bara hundarna som håller mig igång utan även detta jobb !. 
Men dom är för go våra gamla , så fina , så tacksamma . Jag tycker om dom mycket ! Och mina kollegor som jag tillbringar mina nätter  med...så fina ! Ett fint samarbete har vi , där vi verkligen hjälper varandra . 

Liva och Vilda ..Bus och gnabb har det nu varit i över en halvtimme sen vi kom in :). Försökt säga åt Liva att det räcker med bus . Men hon vill inte riktigt lyssna :) . Men nu kanske dom börjar vara nöjd snart . Ja vilken energi och ungdomlighet hon har ! Inte konstigt jag har svårt att ta in att hon fyller 10 år till våren . !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar