lördag 10 juni 2017

Lilla julafton


När jag var i Uppsala hade jag mycket egentid, och en dag blev det att göra det jag tänkt länge . Beställa lite hund grejor . Och i onsdags så kom det , alla tre paket !  Så jag kände mig som ett barn på julafton när jag hämtade paketen och satt och öppnade :) . Jättefina grejor allt , så jag är riktigt nöjd . Två koppel var restade  , men kommer på ett par veckor . Nu ska allt bara betalas , inga billiga grejor är det dessa tyg klumpar och rep stumpar :) . Men det är som gubben säger ..det är ändå ett billigt intresse och  mitt kläd och smink konto är ju nästan lika med noll .Och inom hemmets väggar är jag ganska så nöjd med mina prylar jag köper så jag behöver inte byta och ändra alltför ofta . Han har så rätt så rätt så i det , men jag kan ändå tycka jag ska ut med mycket pengar nu.  :) .   Mitt fina nya utställnings tält är ju oxå inhandlat , men DET är  värt varje krona ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar