fredag 9 juni 2017

Hemma sen några dagar

Här en kväll i veckan tog jag med mig alla mina vovvar på en härlig fin skogs promenad . 
Mår så gott när jag även har tid och möjlighet att ha lappsuddarna med mig . Mina fina 💓💓💓💓

I söndags kom jag hem från Uppsala . Söndag kväll , Och som vanligt har jag haft en mycket fin , trevlig och vilsam vecka nere hos Ulli . Och allt har gått så bra med hundarna . Finns bara en sak som är besvärlig..dessa fästingar ! Denna gång har jag själv haft en på mig som Ulli fick hjälpa mig ta bort , mindre trevligt ! Och hundarna har vi plockat på , men när jag satte på frontline blev det hela skillnaden . Då hittade jag bara döda fästingar i sängen ..  Så alltså ..kanske hundarna borde få sova på golvet ! Eller nä kanske inte  :)
Sen jag kom hem har jag varit mycket hos mamma, vi har fått nerpackat och rensat en hel del inför stundande flytt , ja tänk nu är det nära .  Och sen så tränar vi , och det gör mig så lycklig att se framstegen mamma gör . Inte går det fort , men det går ändå lite framåt .  Vi har även varit på öron näsa hals i Piteå i veckan och fått förklaringar till varför mammas röst är så svag . 

Och sen så jobbar jag ju med . Känns fint , som oftast det gör för mig ,att få komma tillbaka efter ledighet och träffa fina kollegorna och de goa gamla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar