fredag 16 juni 2017

Examens fika

Nu för tiden har vi ju inte examen som för , men examens fikat förblir kvar med far och mor föräldrar . Jag var lite stressad i början av denna vecka , men allt som jag skulle göra är gjort. Gått bara fint , mycket tack vare för att en kollega började prata om att hon behövde vara ledig i juki en natt . Och så blev det att jag erbjöd mig jobba hennes natt och hon jobbade min natt , natten till i dag . Det blev ju superbra för oss båda , tänk så bra att man kan ställa upp för varndra och hjälpa varandra . Det är kamratskap det! 
Smyg tog en bild på denna snygging när han satt på altan med kompisarna .💓

En som bestämt parkerat vid bilen , medan jag sprang fram och tillbaka och lastade . Liva visar med hela sig att hon vill och bara ska med ! Och så klart ska hon med , min hjärte vän . 

Ja imorgon bitti tidigt bär det av . Ser så fram emot ännu en utställningshelg . Hundarna har jag friserat till och badat idag , kläder och alla prylar nerpackade . Så allt klart . :)
Nu bara försöka komma sig till sängs . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar