torsdag 23 november 2017

Snöstorm

Det lovades oväder och utfärdades klass två varning , och så blev det!! Jisses vilket oväder . Skönt en sådan här dag att inte behöva iväg med bilen OCH att kunna gå på jobbet . Vakat av idag och är nu ledig till måndag , eller få se om jag blir ledig .. Har ringt till jobbet och sagt jag kan komma om det blir kris med folk , men förhoppningsvis så är det folk som jobbar som har gångavstånd och låter bilen vara hemma! Har bara sovit drygt två timmar idag , så känner mig lite seg :). Känner mest för att göra så lite som möjligt , blogga , se tv och äta :) 

Har flyttat in datorn till min hörna . Här sitter jag bra när jag bloggar :) . Och här hänger mina mest värdefulla rosetter . Bevisen på att jag och Liva har gått till pris på jaktprov , inte bara en gång utan flera gånger , och inte bara i nybörjar klass utan även i öppen klass . Och så ha jag hängt upp Livas sista CK rosett som hon fick i Uppsala i våras .Stor ,vacker och rosa :) Där hänger även "ute med hunden" skylten som jag fick av en god vän för några år sedan . 
Idag när jag steg upp gick jag en rast runda med de svarta . Vet inte riktigt hur de är funtade men de njöt då i ovädret! :) . 
Att man blev snöbadad av bara gå ut idag räckte inte för Liva , nä  riktigt under snön ska hon vara . Härliga underbara hund 💓
Hejsan Hoppsan . Livet leker  😄. Lyckliga hundar 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar