torsdag 9 november 2017

Det var den lediga dagen

Det blev palt idag , och den blev god! Fastän jag blev orolig ett tag vad det skulle bli . .
Den här dök upp på FB . Och vad det stämmer bra ! Skulle kunna ha många katter , jag älskar katter . Fast jag skulle nog överväga ha katter med lite mindre päls än Felix. Jag tycker såklart han är den underbaraste vackraste kissen  , men det är jobbigt med dessa tovor . Jag är ju som sagt var inte den som gillar det här med kamning och päls vård . Men gör det ju ändå , efter bästa förmåga . Men Felix päls ..ja den är inte lätt . Men idag har jag klippt bort ytterligare ett par tovor , så nu är han , för tillfället . tov fri ! :)

Förutom palten så städade jag även min garderob , och en kortare promenad blev det ikväll på elljusspåret. Har faktiskt sett en film ikväll , och det var ett tag sedan ! Men nu är det dags att gå och sova. Idag har jag mest längtat till det är dags , läggdags ! 
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar