torsdag 9 november 2017

Veckan så långt

Idag är jag ledig . Känner mig svag i dag ..Sovit bra , ätit bra men ändå känns det bara som om världen snurrar .. Mycket möjligt det är vädret . I vilket som får jag inte mycket gjort . Vill mycket och bör mycket men idag går det segt ..
Men jag har då städat sonens garderob i alla fall , sen är ju dagen inte slut än så förhoppningsvis kommer jag igång och får mer gjort .
Tidgare i veckan har jag då varit pigg . Jobbat tre nätter , promenader med hundarna , Och tränat . Simmade tisdag och igår kväll tabata . Tabatan ..ja vilken bra träning! Och simning oxå är ju bara suveränt för kroppen . Klart det känns varstans i kroppen , men det är ju inte konstigt när man är otränad . Stel och öm i armar ,ben,  nacke , ja varenda muskel . Men fullt naturligt att vara det nu i början !

Igår blev det en snabb visit till Luleå . Jag har nu äntligen fått det till att bli att få hjälp med att föra över allt jag filmat från VHS band till USB . Googlade och hittade denna kille som gjorde det , och inte kostade det riktigt en hel förmögenhet heller ..men kostar det gör det ! Sa till en kollega att jag hade tre band , men se jag minns lite fel ...jag hade sex stycken band! 
Middag på Macdonalds  , gott ! Och så var jag och köpte avmasknings medel till hundarna , och ny mat till Vilda . Så en dyr onsdag blev det . ! Men hundarna ska ha det dom behöver , när det gäller allting! 
Tisdagens promenad gick upp till Mora 
Sliten och trött kvinna , men så belåten efter att kommit sig iväg och genomfört ett tufft Tabata pass! 

Nu ska jag strax försöka komma mig ut med hundarna , sedan har jag planerat palt till middag . Så få se då .. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar