fredag 19 mars 2010

DM i Kalix

Då var det äntligen helg , till slut.. En slitig vecka har det varit, långa arbetsdagar och sen har det även varit en del annat .
Men i kväll har jag varit pigg och riktigt duktig om jag får säga det själv. Jag har bakat, strykit undan klädhögen, tvättat och varit ut med hundarna på promenad. Skönt att fått nåt gjort , för veckan som varit har jag bara varit glad att jag orkat jobba.

Vad händer i helgen då?? Ja, det är bara jag , Johan och alla fyrbenta som är hemma. Inte så ovanligt det... Den här gången är dom inte så lång borta, bara i Kalix på DM i skidor. Från vår förening är det bara Lars och en till pappa som är iväg med tre tjejer . Då dom bor i skola så skulle jag varit tvungen att bo på annat håll med vovvarna. Gjorde det ifjol och det var inga problem , men i år blev det att stanna hemma då det var så få från föreningen är iväg..
Ikväll har det varit stafetter Jenny, Anna och Hanna vann DM guld. Grattis tjejer, ni är bara sååå duktiga!!
Hej så länge

1 kommentar:

  1. Hejhej..grattar Jenny till guldet.. så roligt..så duktiga de är tjejerna.

    Tack för dina goa ord Veronica.. jodå, jag har bra stöd me, så att det kommer ordna sig, vi förebygger och hon är symptomfri, å me de jämna höfterna, C/D så ska hon inte ens behöva få några symtom på flera år heller.. så vi får hoppas på de bästa.
    Vi får träna lugnt, inga hårda träningar, försöka få henne att simma, underlätta lite för henne, där de går..nog ska de lösa sig, men visst. jag blev skitlessen då jag fick svaret.. det är ju inte skoj alls..å jag tycker att det var lustigt resultat me tanke på hur plåtarna ser ut å Bergdahls utlåtanden.. om än de bara är lite diffusa.

    jaja, nu vet vi ju vad vi ska göra.. å hon är ändå världens bästa Lily goast å finast.. så hon kommer förhoppningsvis inte ens å behöva få symptom sen.

    Jodå, nu är det anmält, men vi får ju se hur vi tar oss.. om de går. De ringde ju aldrig om bilen förra veckan, så vi får se, inte kan jag ha hundarna i en hyrbil heller.. å jag tror inte att saras kille är så förtjust i å ha hundar i baksätet på saaben, men vi får se till veckan.. går de så går de..vore skoj iaf.

    Tack för din gooa omsorg.

    Ha en fin helg.. kram på dej..å dogzen. Helén.

    SvaraRadera