fredag 5 mars 2010

Full rulle

Man kan hinna mycket på kort tid om man bara vill....Slutade klockan fem och när klockan var sex så hade jag hunnit till stan , köpt vinterskor åt mig och sonen, varit på telia och på bolaget. På väg hem åkte vi förbi Willys och handlade lite kvällsmys.
Nu blir det riktigt skönt att få sätta sig ned framför Lets dance, sedan ska hundarna få komma sig ut och röra på sig.
Imorgon är det nu dags, hundutställningen. Klockan sju ska jag vara på plats, jag ska först hjälpa till vid parkeringen . Liva lämnar jag hemma då och hämtar henne när det börjar vara hennes tur att inta ringen. Mamma kommer och är med Maya och Kanaya under dagen.. Måste erkänna att det inte är så bara att få ihop det när man är ensam med allt, (speciellt också då jag "hittar " på så mycket. *ler*.) Det är tur att det är sällan jag är själv och att jag de gånger jag är det har nära och kära som ställer upp och hjälper till. Jag är så jätte tacksam!!!
Oj, nu har det börjat..

2 kommentarer:

  1. Lycka till med Liva imorgon på utställningen!!
    Kram / Helena

    SvaraRadera
  2. Lycka till på utställningen!
    Nine & Dimma

    SvaraRadera