torsdag 27 oktober 2011

Aktiviteter

Då var middagen avklarad ,kyckling med kokosmjölk och nudlar. Tyckte väl själv det var sådär men det gick hem hos övriga i familjen och det är huvudsaken. Jag tycker ingenting riktigt smakat sista dagarna, kanske för att jag är så jättesugen på palt :).Måste bara göra det någon dag. Jo, nåt som smakat är de goda bullarna jag fikat hos mina vänner i veckan! Bullar är med något jag måste göra härframöver, ska vänta lite närmare advent och då blir det saffransbak oxå. Så gott!!

Hundträningen igårkväll var kul. Maya var jätte duktig och dessutom riktigt avslappnad med de andra två hundarna. Var nog bra att inte så många hundar var med första gången , för Mayas skull. Hon är egentligen riktigt kul att träna lydnad med, väldigt pigg och framåt och väldigt godis sugen :):).
Kul med mina tjejer att jag kan göra så många olika saker med dom, och att det den ena inte är så förtjust i och så duktig på så är den andra det. Liva älskar ju och är skapt för apportering vilket inte lappisarna är. Utställning är det Liva och Kanaya som jag jobbar med. Lydnad är ju då något för alla tre , men just nu ska jag prioritera Maya . Och till våren har jag tänkt komma igång med spårträning,gå någon kurs i det, och då är det lapphundarna som jag ska satsa på där.

Nu är det Glamour. Ja,jag ser det när jag har möjlighet :)
Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar