måndag 17 oktober 2011

Jag är kvar!

Fast nu är det länge sedan jag var här. Det jag gått igenom senaste månaderna hoppas jag ingen behöver uppleva. Men trots allt så känner jag en stark tilltro på framtiden, känner en stark känsla att allt kommer att ordna sig till det bästa och att lyckan kommer att le över mig och min familj. Jag har inte kännt så på mycket länge...

Vovvarna har det bara bra. Efter det Kanaya och Maya var ifrån varandra och hemmet några veckor så har dom blivit så goda vänner!! Det är nog mest Kanaya som ändrat sitt beteende-till det bättre. Dom busar och har så kul tillsammans på ett sätt som dom inte gjort tidigare. Det är mindre spänt mellan dom, kanske oxå för dom blivit äldre, börjar komma från "tonårsfasonerna" :). Dom blir ju tre år nu i mars.

Liva var riktigt glad att få komma hem till sin matte, vi var ifrån varanndra i tre veckor!! Har lämnat bort henne en gång tidigare, då i fyra dagar. Så bra hon ätit sen hon kom hem har hon aldrig gjort, hon har rent fått lite hull. Kanon!! Vi som ska på utställning 29 oktober.Jag tycker hon är riktigt fin nu ,skulle bara önska mer päls (som vanligt)men det är ju två veckor kvar och jag jobbar stenhårt på det :).

Ha det gott och var rädd om varandra
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar