lördag 22 oktober 2011

Inte bra!

Tog med mig hundarna ner på elljussåret. Var ganska säker på att jag skulle va ensam där ,dels lördag förmiddag och så i detta kalla regniga väder. Tänkte fel, vilket inte är ovanligt nuförtiden... Kortfattat..Hundarna satte iväg efter en liten valp- som såklart blev jätterädd!! Normalt sett brukar jag få dom att stanna och komma tillbaka,men den här gången var det kört!Tur som var vände dom ändå själv. De trodde nog det var en hare eller nåt likanande som sprang iväg.
Det slutade ändå väl,valpen fick hälsa på mina hundar undr ordnade former. Först var hon ju rädd,men snart blev hon nyfiken och ville t.o.m leka lite. Bra psyke måste den lilla ha.
Onödigt ialla fall,men så kan det gå när matte tappar fokus för några sekunder.. Hädanefter blir det prommisar efter "mora" eller någon annan skogsväg baki bolken. Lugnast det..

Trötta hundar har jag då nu i allafall, bra det för nu blir dm ensammen några timmar då vi ska bort till goa vänner.
Trevlig lördagkväll.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar