söndag 30 oktober 2011

Excellent :)

Igår var det då utställning i Boden. Och efter en hel del tjorv och besvär så kom vi oss ändå dit jag och Liva. Och dagen blev så mycket bättre än vad jag kunnat tro...

Liva har ju haltat av och till under veckan och min värk i benet blev bara värre o värre. På fredagen var jag bara tungen uppsöka läkare.Diskbråck blev diagnosen, hade nästan förstått det så jag blev inte särskillt förvånad. Fick ut medecin så jag åtminstone kan röra mig något så när. Som typiskt är med diskbråck så går det bäst att stå och gå. Sitta är inte alls bra!!
Ja, det blir nog bättre snart ..på måndag ska jag oxå ta kontakt med sjukgymnast så jag får hjälp med träningsövningar.
Tillbaka till utställningen.. Var ju inte ens nära att jag skulle kunna springa med Liva i ringen, men min uppfödare och mina fina hundvänner hjälpte mig med det. Så tacksam! Liva fick excellent och sen var hon med i avelsgrupp med mamma Sälma och tre kullsystrar. Och dom vann Bis! Hur kul som helst! En mycket trevlig utställningsdag var det och att Liva fick excellent gjorde ju inte dagen sämre :)
Bilder kommer sen.

Idag har det blivit en mycket långsam men härlig skogsprommenad med Bertnäs flickorna. Och nu väntar snart middag, tacos har barnen beställt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar