onsdag 26 oktober 2011

Rastlös, aktiv???

Bra att ha tre hundar när man är en rastlös själ som jag är ,eller föresten kan ju även säga när man är en aktiv tjej som har väldigt svårt att bara sitta och göra ingenting , som gärna vill vara ute och hålla igång. Kommit på mig själv att ofta prata om mig själv som en rastlös och orolig själ och får det oxå ofta som att låta som nåt negativt. Är det det jag är??Och är det isåfall negativt??...Jag vet inte... Men det är jag och varit så i hela mitt liv :)

I vilket fall så har jag nyss varit på koppelprommenad med Liva och nu snart ska jag iväg på hundträning. Bästa Sara har dragit ihop en träff ikväll och självklart ska jag dit :). Ska faktiskt ta Maya med mig ikväll.Känner att hon och jag har mycket att träna på tillsammans när det gäller lydnad och kontakt.Ska bli kul att se hur det går...

Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar