måndag 24 oktober 2011

Tjorv maja

Goddagens. Grått och trist ute och jag har tjorvat med tider, men idag känns det ändå som en toppen dag.Skönt att ha den känslan i krpppen...
Ja, just nu har jag så många tider att komma ihåg så jag har bara varit tvungen att börja använda min filofax som legat i en låda sen i våras och skriva in tiderna där.
Så idag var jag och Johan på plats på barnmottagningen i Piteå kl. tio, får då höra att vi hade tid kl tre idag i stället. Jag tar upp min bok och kollar ..jo mycket riktigt kl 15.oo har jag skrivit där. Så bra var filofaxen för mig :).
Men jag säger som en mycket go vän brukar säga: Det är små bekymmer, det finns värre saker. Så sant så!

Hunnit få undan en del idag,putsat fönster m.m. Och än är inte dagen slut.

Ha det gott .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar