tisdag 17 februari 2015

Fin ledig dag.

Jobbar helgen har gått bara fint trots att det kändes allt annat än upplyftande att börja den...Men med fina arbetskamrater så har det som sagt varit en bra jobbarhelg . Men jag var trött första natten, oj oj , som tur var har jag sådana trött nätter bara ett par gånger per år.
Trots jobb har jag även hunnit med att se skidskytte och alpint och så det viktigaste..gå en och en halvtimmes långa promenader med vovvarna:) .
Ljust på morgonen är det nu när jag går hem från jobbet och ljust länge, så
underbart!
Idag har jag och mamma gått en ordentlig promenad, vi gick skoterleden från skolan upp till gamla Brännträskvägen.
Före promenaden så fotade jag hundarna i det vackra vädret. Vid Ollesberget.
Och inte att förglömma,mamma bjöd på palt lunch. Så gott med suveränt god hemgjord palt!
Bilder från dagens fotostund kommer sen.
Nu sova. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar