torsdag 12 februari 2015

Sista dagen.

Tisdag var min sista dag hos Ulrika. Det blev ingen tur till stan, istället passade jag på att vara ute och njuta av det fina vädret.
Blev först en promenad till affären. Tre kilometer. Sen gick jag ännu en promenad på fyra kilometer.Jag har gått mycket dessa dagar:).
Hittade en barmarksfläck där jag satt en stund, oj vad solen redan värmer där nere.!
Vi åt middag när Ulli kom hem från jobbet sen skjutsade hon mig till Arlanda .
Det var varmt i planet hem, väldigt skakigt och oroligt vid landning. Om jag säger så...det blir inte att flyga igen utan att intagit åksjuke tabletter. Inte värt att chansa och vara utan. Fast visst gick landningen bra, bara onödigt att bli illamående då det finns hjälp mot det. Illamåendet sitter ju i sen ett par timmar.
Trevliga dagar har jag haft , men nu är jag hemma och det känns ju såklart bra det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar