lördag 28 februari 2015

Lediga dagar

Här händer inte mycket, eller inget utöver det vanliga. Men det har varit skönt att vara ledig. Massor skönt !
Jag och mamma har gått på promenad både igår och idag. Igår hade vi fika med oss och gick till Harrträsk . Idag gick vi Åberget. Det är ju skönt ute men nu får det bli minusgrader så det går att promenera efter lederna ett tag till.
Skid VM ser jag med , och det är fler än jag som njuter av det:). Så goa mina tjejer är nu, de bara turas om att ligga så här. Maya hade oxåsin stund med matte , men tyvärr så hade jag inte mobilen nära så det blev ingen bild.
Ska se tv en liten stund till sen ska jag lägga mig.
Kram
Harrträsk 
Mamma har just fått en liten puss av en jätte snål Liva :) 
En bild säger mer än ord..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar