torsdag 26 februari 2015

Många steg

Efter tre jobbarnätter så är jag nu ledig tre. Skönt! Trött och less...
Förutom jobbat och sovit har jag sett skid VM och så hunnit gå långa promenader . Mina promenader ger mig så mycket, förstår att läkarna vill skriva ut motion och träning på recept..
Har hört av sjukgymnasten att de rekommenderas att gå 10 000 steg varje dygn. Att det bör man göra. Och för att kolla på ett ungefär var jag ligger så laddade jag hem en stegräknare, eller två, i mobilen. Och jag kunde fort konstatera att bara på jobbet har jag gått en hel del av de stegen..Och med mina promenader är jag upp i det dubbla. :)
Bara det jag ville se , så nu är apparna av installerade.:)
Nu har jag gjort kväll, och hoppas på en god natts sömn.
Kram.
En bild på finaste systrarna K. På promenad tillsammans här om dagen. Fina flickorna mina..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar