måndag 9 februari 2015

Kvarnbo

Ulricas och hennes familj bor så fint! Lilla huset bor hennes svärmor och svärfar.

Vaknade upp till en underbar dag. Som en mars dag hemma .
Vi gick en promenad och sen var vi ute ett bra tag, grillade korv och stod i solen och njöt :)
Eftermiddagen hade Simon hockeymatch så då följde jag med dit och hejade på honom.

Igår kväll gick vi en lång promenad, 6 kilometers rundan. Så härligt, ja jag får mina promenader fastän jag inte har mina pälsklingar nära mig.  ;). Saknar dom..men försöker att inte tänka på dom, på goaste hjärtarna mina med sina härliga egenheter :)

Nu ska jag försöka komma mig in till stan. Två kilometers promenad till bussen , sen är det c.a två mil till stan. 
Strålande väder idag med.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar