onsdag 4 februari 2015

Nära nu

 
Dagens bilder på mina finaste.
 
Natt möte ikväll, vilket jag inte tänkt fara på först men plikttrogen som jag är så nog gick jag dit
Men nu i efterhand...hade lika gärna kunnat stanna hemma....
 
Men nu händer då ändå nåt upplyftande och roligt snart....på fredag morgon åker jag ner till Stockholm .:). Ulli kommer dit på eftermiddagen, vi ska se Evita på kvällen ,bo på hotell en natt. På lördag åker vi hem till Uppsala där jag blir ett par dagar.
Låter väl inte så dumt:) Blir så kul att också få umgås med Ulli på tu man hand :)
 
Och när jag kommer hem önskar jag det varit en blida dag, så skoterlederna är väl sladdade och fina att gå efter. Så jag och mamma kan börja gå våra fina promenader. Och här längre fram ..då väntar pimpling och korvgrillning.. Vi har en fin tid framför oss nu, vårvintern här uppe slår allt!
 
Nu ska jag krypa upp i soffan med go vovvarna och se tv. Blir nog en tidig kväll, vaknade redan elva i morse, svårt att sova ibland , man skulle kunna dela med sig med varandra :)
 
Ha det gott
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar