onsdag 18 mars 2015

Idag.

Sist på nattmötet så blev det att jag ska bli saggare tillsammans med Jens. Hade egentligen inte det minsta lust att ta på mig det just nu...men det fanns inte så mycket valmöjlighet. Inte kul att sitta själv med detta, nån måste ju hjälpa Jens.
Och i förmiddags så hade vi saggning. Det gick bra, inte alls betungande på nåt sätt. Har ju alltid varit insatt och engagerad i schema läggning/lösning, vad man nu har haft för det...

Efter mötet gick jag en långpromenad med vovvarna. Jag gick Mora rundan, som jag nu döpt den till :) 6.5 kilometer är den rundan ungefär. Mycket fin att gå.
Med i fickan ..apelsin festis..som alltid :).
Middag blev det på Big Boy. Godaste hamburgarna i stan. Ätit bullar och godis i massor ikväll, men behöver det efter dessa springiga  jobbarnätter och långa promenader .:)
Nu sova. Lär somna snabbt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar