fredag 6 mars 2015

Vallsberget

Igår blev det en dag på Vallsberget i strålande vårväder. Slalom tillsammans med storebror, Liv och David.
Jag var tveksam om att åka då ryggen och benet inte har varit bra sista veckan...Men tänkte har jag fixat att jobba så ska jag fasiken kunna göra nåt som glädjer mig oxå..Och det gick ändå bra att åka, jag tog det väldigt lugnt och det är ju inte alltför stor belastning att åka i Vallsbergets familjebacke:).
Åkte bara i två timmar så inte är jag i form..men sen satt vi ett par timmar och fikade och grillade korv. Det var så härligt i solen!
Det är bara synd att man inte kan ha hundarna med sig . Så synd om Liva när hon inte fick följa, hon blev så glad när jag tog fram röda royal canin ryggsäcken, för då vet hon ju att det är långtur på gång. Men inte denna gång, det kändes i hjärtat. Nästan faktiskt det höll på bli promenad istället för slalom. Och det är sant:)

Men idag ska hon få följa med.:). Nu ska röda lilla ryggan packas , promenad med mamma och Ixie väntas.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar