måndag 30 mars 2015

Idag

Idag kom jag äntligen mig iväg att träna. Och som vanligt tycker jag det är så bra och så skönt efteråt . Hoppas jag nu får det till att bli att träna kontinuerligt , 2-3 gånger i veckan har jag satt som rimligt mål.
Bakat muffins idag och fortsatt med lite städande. Nu är köket klart!:)
Restaurang Toppen fick laga middag åt oss idag , riktigt gott var det och trevligt har dom gjort därinne sen sist jag var dit.

Ikväll gick jag och Liva en promenad runt byn , i mindre trevligt väder. Snöblandat regn , men det var då inte kallt .

Jenny har kommit hem från Göteborg i eftermiddag, bara för att bege sig till Älvsbyn nästan direkt. Nåja..vi hann då äta middag tillsammans och så har hon ju påsklov snart.
Har nyss sett Beck. Och nu det alldeles snart godnatt. Vaknade tidigt igen i morse och har varit igång hela dagen så jag är faktiskt riktigt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar