torsdag 26 november 2015

Snart första advent

Sen sist jag bloggade har jag hunnit jobba fem nätter , vilket gick överförväntan bra . Jag var faktiskt inte alltför sliten när jag vakade av i måndags. Trött naturligtvis men inte helt slutkörd. Jobbigaste denna nattomgång var att jag jobbade sista natten med Ewa- Lena. Finaste Ewa-Lena , åh vad jag kommer sakna henne ,på alla sätt  ! Men glad för hennes skull är jag ju såklart att hon fått nytt jobb( och samtidigt ganska så avis...) och önskar henne all lycka till med hennes nya uppdrag.
Dessa lediga dagar har gått så fort. Igår var jag ju inte ledig , var på andra delen av föreläsningen . Och vilken fantastisk föreläsning! Den bästa jag någonsin lyssnat på ! 

Jag var en eftermiddag på stan med Ulrica och lilla Molly , vi åt lunch på Pentryt och gick och tittade i lite affärer. Trevligt dag ! 
Har hunnit till Sävast och fått träffa kära storebror,Måste bara ta mig i kragen och träffa honom oftare , min fina fina storebror  . Även hem till mamma en sväng har jag varit . 

Idag har det varit riktigt fint väder , några minus och solen visade sig ett tag. Perfekt väder för långpromenad men då det är något som heter advent till helgen och jag jobbar nu fyra nätter så hann tyvärr  aldrig ut. Men vi har då fått advent fint här hemma istället, det mesta iallafall, så nu kan jag jobba lugnt i helgen , och framförallt tro mig sova :)

Och inget simma blev det i veckan, hade tänkt ikväll men känner att det är nog bäst jag tar det lugnt istället när jag har tio timmars jobb framför mig. Har stått och varit igång hela dagen.  Nog hinner jag simma alltid :) Ska blogga ett tag , sen blir det ryggläge .  

Söta Molly .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar