torsdag 26 november 2015

SSrk Boden

Det var en mycket trevlig utställningsdag i Boden i november. Liva visade sig så fint , eller jag kanske kan säga med tanke på kritiken att vi visade oss fint tillsammans .:).  Jag är så glad över den otroligt fina kritiken vi fick. Sen att det "bara " räckte till excellent säger bara  hur otroligt bra och jämn kvalite det är i flat ringen . Och det måste man vara glad över . Och det är jag ! Oerhört glad och så stolt att jag och och Liva går in i ringen och får denna fina kritik och faktiskt "platsar"ganska bra bland alla supersnygga  flattar med sina duktiga ägare.  :)).
Men hon är snygg nu! Synd bara på bilden att svansen viftar bortåt . Men man ser ändå :)
Och så fick jag ta lite kort på Livas kull bror Dollar , som i mina ögon sett är den absolut snyggaste flat jag vet . Sen får andra säga jag är partisk om de vill , men så tycker jag :)


Elegant tik av utmärkt typ, bra storlek o fina proportioner.
Vackert välskuret huvud, fin hals o överlinje. Goda vinklar
Tillr. kropp o stomme. Rör sig balanserat runt om.
I god kondition . Välpresenterad . 
Excellent 3:a vkl. 

Liva och finaste kull brorsan Dollar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar