söndag 1 november 2015

I sista stund

Sov jag mycket igår så blev det desto mindre idag. ..
Det var sista dagen för anmälan till Boden utställningen och som jag velat hit och dit om jag skulle anmäla Liva. Men som vanligt när jag velar så blir det ändå alltid att att göra det.Anmäla alltså.   Så när jag kom hem imorse var det bara börja med det. Tog en stund då det tjorvade på.. Och sen tog det en stund att somna.
Vaknade kring ett och såg jag fått en påminnelse av Sofia att det var söndag .:)). Men jag hade inte glömt :).
Så i eftermiddag har jag varit och grattat fina Sofia på elva årsdagen. I present av sin mamma hade hon fått en sådan här fin locktång som de gör reklam för. Och hon fick träna på mig och ni ser så fint Sofia gjorde mitt hår  .   Lite lockigt och busigt. :).
Svårt komma till ro ikväll när jag lade mig ikväll , men jag har då vilat benen iaf. Vilket behövs inför ännu en natt på Norrgården..  ,  
                        Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar