onsdag 28 oktober 2015

Råberget

Idag har vi haft en mysig dag tillsammans ,jag Ulrica och barnen. Hennes barn. Mina egna är ju svår ,numer,  att få med någonstans. Men det är bara tänka hur man var själv när man var 17 -19 år.. Inte ville man vara så mycket med mamma :)Man hade fullt upp med sitt. 
Utflykts målet blev Råberget. Fina timmar tillsammans . 
Här poserar Maya med Sofia t.v och Molly t.h. . Daniel har två tiggande lappsuddar bredvid sig.  
Jag valde lämna Liva virvelvinden hemma , lugnast det för alla.  :) . Förutom för mig såklart  :), det är bara konstigt att inte ha henne omkring sig. Men det är lugnt kring Maya och Kanaya det måste jag säga. De är så lugna och fina kring barnen, och så go med dom. Passar perfekt  att bara ha de med sådana här gånger. 

Och idag grillade vi korv !Jag tjorvade på en liten stund , men sen så fick jag till en fin eld :). Och choklad och smörgås hade vi med såklart.

Daniel tog dessa fina bilder på mig och mina goa flickor . 
Kärlek 


När jag kom så värmde jag fötterna några minuter innan jag tog Liva med mig ut på den där fina rundan vi gick häromdagen. Så både jag och Liva fick oss bra med motion.  På tal om Liva ...ja hon hade väntat medan vi var borta. Så hon var inte bara glad när jag kom hem ..utan tokigt glad ! Och full av energi . 
Men nu har jag belåtna hundar som ligger här bredvid mig och bara mår så gott. Och matten mår oxå gott, Bra med friskluft och motion idag med . Härligt! 
Kollage i svart vitt blev det av dagens Liva Veronica bilder. Liva är bara så vacker ! Älskade hjärtat mitt. 

Hade börjat skymma när vi kom hem och himmelen var så vacker . Min favorit färg :)

Imorgon blir det vilodag från vovvar och utevistelse. På förmiddagen ska jag och två till hälsa på vår kollega som har gått igenom det värsta tänkbara. Det blir fint att få träffa Astrid , Saknar henne mycket . 
Sen ska jag förbi Storheden och handla lite innan jag åker till Boden för att möta upp Eva på eftermiddagen . Henne längtar jag med att få träffa.Så länge sedan .  Blir kul att få se sonens nya lägenhet . Ja tänk att Johannes blev Bodensare. Tills vidare iaf. 
                                                                      
Ha det gott
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar