onsdag 21 oktober 2015

Fin oktoberdag

Vilken fantastiskt fin oktoberdag det var igår! Hösten när den är som vackrast.
Förmiddagen spenderade jag hos min gode vän,. Trevligt som alltid.
Sen blev det såklart en långpromenad med Liva och  Kanaya . Jag gick upp till Harrträsk , gick  skoterleden tillbaka ner till byn. Brukar gå mycket den rundan vintertid men leden var jättefin att gå efter även nu. Torrt och fint .  Mycket fin promenad runda.  Maya fick följa med på kvälls promenaden runt byn. 

Liva var naturligtvis tvungen att känna på Harrträskets badtemperatur :)

Vackert ! Vilken bakgrund och natur , för att inte tala om motiven ! :)
Min goaste söta Lilla Björn.. 
Var bara tvungen att ta kort när jag passerade Norrvallen  ,  så grön och fin fotbollsplanen är!
Ni ser ju hur det såg ut för ganska precis ett år sedan. Första snön och jag kan lova jag hade tok lyckliga hundar denna dag ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar